09301921680
طراحی سایت از ایده پردازی تا بازاریابی اینترنتی | نمونه کارها | قیمت طراحی سایت

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت شما معرف شرکت شماست. ارائه یک کارت ویزیت حرفه¬ای در اولین جلسه کاری می تواند به بهبود کاری شما کمک فراوانی کند و در ذهن مخاطب باقی بمانید.

کارت ویزیت شما معرف شخصیت شماست. حتماً می­دانید که در هر رابطه، اولین برخورد اهمیت زیادی دارد. ارائه یک کارت ویزیت حرفه­ای در اولین جلسه کاری می­تواند به بهبود اولین برخورد کاری شما کمک فراوانی کند و کاری کند که فرد همیشه شما را به یاد داشته باشد.

تصور کنید یک جلسه کاری مهم با چند شرکت بزرگ داشته ­اید. سخنان و ایده­ های شما هم بسیار مورد توجه افراد حاضر در جلسه قرار گرفته است. خلاصه اینکه لحظه حساسی برای شماست و می­تواند نقطه پرتابی برای آینده کاری شما باشد. جلسه تمام می­ شود. همه از جای خود بلند می­ شوند و آماده رفتن هستند. در این لحظه چه می­کنید؟ از آنجا که در دوره ­ای هستیم که گوشی­ های همراه تبدیل به دستیارهای دیجیتال ما شده­ اند، احتمالاً گوشی خود را در می­ آورید تا شماره افراد مهم حاضر در جلسه را دریافت کرده و در گوشی خود ذخیره نمایید. آنها هم به همین ترتیب، گوشی­ های خود را در می­ آورند تا شماره شما را ذخیره کنند. ممکن است حتی آیدی شبکه­ های اجتماعی خود را هم بگیرید. همه این گزینه­ ها خوب هستند اما شما می­توانید کاری کنید که بیش از بقیه به چشم بیایید و شما حرفه ­ای­ تر نمایش داده شوید. این کار همراه داشتن یک کارت ویزیت حرفه ­ای است که تمامی اطلاعات تماس شما روی آن باشد.

درست به همین دلیل است که با وجود از بین رفتن کاغذبازی در همه فرآیندهای اداری، طراحی کارت ویزیت اهمیت خود را از دست نداده است. شاید تصور کنید که فرستادن اطلاعات تماس از طریق پیامک یا ایمیل بسیار راحت­تر است. اگر اینگونه فکر می­کنید، تأثیر احساسات در روابط انسانی را نادیده­ گرفته­ اید. پیشرفت یک کسب و کار بدون شبکه­ سازی مدیران ارشد آن ممکن نیست. شبکه­ سازی هم یعنی برقراری روابط مؤثر با دیگران. هیچ چیز به اندازه برخوردهای مستقیم در شبکه ­سازی تأثیرگذار نیست. پس اطلاعات تماس خود را با طراحی کارت ویزیت منتقل کنید. از میان همه­ روش های تبلیغات، تبلیغات مستقیم اهمیت ویژه­ ای دارد. ارائه یک کارت ویزیت حرفه­ ای و دست دادن در پایان جلسه کاری، بهترین روش برای تبلیغ کسب و کار شماست. در اینجاست که طراحی کارت ویزیت با برندسازی شخصی پیوند می­خورد. زمانی که کارت ویزیت شما در جیب شخصی باشد، گاه و بیگاه با دیدن آن به یاد توانایی­های شما می ­افتند و شما به عنوان یک فرد متخصص در ذهن وی نقش خواهید بست. این حالات را مقایسه کنید با زمانی که تنها یک شماره یا آدرس ایمیل به فرد می­دهید. شماره و ایمیل هیچ حس و روحی ندارند. همه شماره ­ها شبیه به هم هستند. شاید تنها به خاطر سپردن برخی ساده­ تر باشد. اما کارت ویزیت شناسه یادگاری کاری شماست. چیزی که همواره در ذهن شریک شما می ­ماند. پس تعلل نکنید و با طراحی کارت ویزیت حرفه­ای نشان دهید که آمادگی کاملی برای شراکت دارید و در کسب و کار خود حرفه­ ای هستید.

در طراحی کارت ویزیت باید تا حد ممکن خلاق بود و از کپی کردن کارهای دیگران پرهیز کرد. فضای کارت ویزیت محدود است و ارائه ایده­های خلاقانه در آن کمی دشوار است اما غیرممکن نیست.

طراحی کارت ویزیت باید با توجه به این استراتژی صورت بگیرد. رنگ بندی ها، انتخاب فونت، کلمات، قرار دادن لوگو و غیره همگی وابسته به این مسأله هستند. نکته چهارم؛ در طراحی کارت ویزیت باید تا حد ممکن خلاق بود و از کپی کردن کارهای دیگران پرهیز کرد. فضای کارت ویزیت محدود است و ارائه ایده ­های خلاقانه در آن کمی دشوار است اما غیرممکن نیست. ایده­ های خلاقانه را می­توانید در پشت کارت اجرا کنید. به عنوان مثال، یک قابلیت به کارت خود بیافزایید که به درد مشتری هدف شما بخورد. چیزی همانند افزودن درجه­ بندی متر در لبه پشتی کارت یا اینکه بخشی از کار را ببرید و سوراخ کنید که مشتری خودش با دست آن را پر کند و با عکس روی کارت مطابقت داشته باشد. ایده دیگر، استفاده از مواد غیرمعمول برای چاپ کارت است. نکته پنجم؛ پس از طراحی کارت ویزیت ، آن را با بالاترین کیفیت ممکن چاپ نمایید. هم کیفیت کاغذ مصرفی باید بالا باشد و هم کیفیت چاپ. کارت ویزیت باید محکم باشد و در کیف پول و جیب به راحتی تا نخورد. همانطور که دست دادن ضعیف تأثیر مثبتی بر مخاطب شما ندارد، یک کارت ویزیت بی کیفیت هم تأثیر مثبتی بر مشتری شما نخواهد داشت. کلمات و تصاویر هم نباید به راحتی از بین بروند و به مرور پاک شوند. نکته ششم؛ اگر خدمت یا سرویسی که ارائه می کنید بسیار خاص و نوآورانه است، حتماً عکسی از آن را بر روی کارت ویزیت قرار دهید. البته استفاده از عکس در طراحی کارت ویزیت، باید بسیار هوشمندانه باشد. به علت فضای کم خیلی راحت ممکن است عکس شما بی کیفیت در بیاید یا اینکه کارت را بیش از حد شلوغ کند و این تصور را ایجاد نماید که فرد بی نظمی هستید. نکته هفتم؛ نکته آخر اینکه خجالتی نباشید. تبلیغات جایی برای خجالتی بودن ندارد. کارت ویزیت خود را محافظه کارانه طراحی نکنید. در طراحی کارت ویزیت جسور باشید و اجازه دهید که کارت ویزیت شما یک سر و گردن از بقیه بالاتر باشد.

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت
نکته اول؛ اینست که کارت ویزیت یک اثر چاپ شده بر روی کاغذ است و باید همه قواعد طراحی بر روی کاغذ در آن رعایت شود. نکاتی مانند حاشیه مناسب از لبه ها، پرینت با دقت مناسب جهت شفافیت عکس ها، تناسب و خوانایی فونت ها و ترکیب رنگ مناسب، همه از اصول اولیه طراحی بر روی کاغذ هستند. نکته دوم؛ پیش از طراحی کارت ویزیت ، مطمئن شوید که اطلاعات کافی بر روی کارت ویزیت خود قید کرده اید. این اطلاعات شامل همه مواردی است که فکر می کنید برای مشتری مفید باشند. به عنوان مثال: نام و نام خانوادگی، شماره تماس ثابت یا همراه و آدرس. این موارد جزء ثابت هر کارت ویزیت هستند.

یک کارت ویزیت خوب شناسه کسب و کار شماست.

اگر کمی با دنیای مجازی هم سروکار دارید، افزودن ایمیل، آدرس وب سایت یا آیدی شبکه های اجتماعی هم بسیار می تواند مفید باشد. یک ایده خیلی خوب، قرار دادن کد QR بر روی کارت است. نکته سوم؛ در طراحی کارت ویزیت به برندسازی توجه کنید. خیلی از افراد به سلیقه شخصی خود توجه دارند اما در اصل باید به استراتژی برندسازی خود رجوع کنید. هدف شما چیست؟ قصد دارید چه تصویری از شما و کسب و کارتان در مشتری شکل بگیرد؟

قدرت انتقال مفهوم

طراحی کارت ویزیت شما باید حرفی برای گفتن داشته باشد. یک طراحی کارت ویزیت موفق می تواند پیغام مورد نظر شما را به سادگی انتقال دهد و یک طراحی کارت ویزیت ضعیف، این قدرت را دارد که یک برند را دچار سردرگمی کند. برای انتقال مفهوم به صورت موثر، تمامی المان ها در طراحی کارت ویزیت باید در اختیار رساندن مفهوم به مخاطب باشند.

طراحی ساده

طراحی کارت ویزیت شما باید ساده باشد تا بتواند در جذب مخاطب از هر گروه موفق عمل کند. استفاده از المان های بیش از حد پیچیده در طراحی کارت ویزیت ، ممکن است مخاطب را از درک مفهوم مورد نظر شما ناامید کرده و او را فراری دهد. در واقع باید بتوانید در طراحی کارت ویزیت ، تعادل را بین سادگی انتقال مفهوم و جذابیت رمزآلود برقرار کنید.

نمونه های موفق طراحی کارت ویزیت:
شرکت Chomp یک شرکت انگلیسی است که در زمینه طراحی ویژه کسب و کارها فعالیت دارد. طراحی کارت ویزیت این شرکت بر اساس لوگوی شرکت انجام گرفته است. یکی از گوشه­ های این کارت شبیه به جای گاز زدن است که یادآورد لوگوی شرکت می­باشد. کارت طراحی شده برای شرکت Wendigo پیچیدگی ظاهری خاصی ندارد. یک کارت مستطیل شکل در ابعاد معمول. در طراحی این کارت ویزیت با اسم شرکت خلاقیت ایجاد شده است. وندیگو نام یک موجود افسانه ای سرخپوستان است که در جنگل سرگردان می باشد. در پشت این کارت تصویر یک تکه چوب، یک تکه استخوان و یک پر نقش بسته و در پشت آن تصویری از یک جنگل تاریک به همراه حرف W که اول نام شرکت است. هدف تداعی آن افسانه باستانی بوده است.  کارت ویزیت Kasty Garcia هم بسیار جالب توجه است. او یک طراح و گرافیست است و در طراحی کارت ویزیت خود به جای درج اطلاعات به صورت عادی، آن را در پشت کارت و در قالب یک مکالمه چتی درج کرده است. طراحی کارت ویزیت استدیو Confetti یک طراحی مینیمال است. جزئیات و عناصر زیادی در آن وجود ندارد اما یک چیز آن را بسیار متمایز می کند و آن هم ترکیب رنگ آن است. استفاده از رنگ نارنجی تند به همراه دانه های سفیدرنگ ظاهری مدرن به این کارت داده است. عکس زیر مربوط به کارت ویزیت یک دندان پزشک است. سه نکته در طراحی این کارت ویزیت وجود دارد. نکته اول اینکه فضای سفید زیادی در آن به کار رفته است و با کمترین پیچیدگی، تنها اطلاعات لازم بر روی آن درج شده است. دوم کارت به صورت بسته بندی است و سوم به کار بردن علامت دندان و خوردگی آن است که پس از بیرون کشیدن کارت، خوردگی برطرف می شود. تصویر زیر هم بیانگر یک طراحی کارت ویزیت ساده اما گیرا است. این کارت ضمن سادگی که دارد، تمامی نکات را رعایت کرده است. هم اطلاعات تماس درج شده اند، هم لوگوی شرکت وجود دارد و هم ترکیب رنگ و شکل ها متناسب با برندینگ شرکت است.

نمونه کارهای طراحی کارت ویزیت

پکیج های طراحی کارت ویزیت

پکیج 1
150,000

تومان

ارائه 1 نمونه طرح اولیه
2 مرحله اصلاح
پیشنهاد و درج متن پشت و روی جلد
مشاوره چاپ کتاب
عکاسی و تصویرسازی ویژه کتاب
پکیج 2
370,000

تومان

ارائه 2 نمونه طرح اولیه
3 مرحله اصلاح
پیشنهاد و درج متن پشت جلد کتاب
مشاوره چاپ کتاب
عکاسی و تصویرسازی ویژه کتاب
پکیج 3
بهترین قیمت/ بیشترین سفارش
ویژه
520,000

تومان

ارائه 4 نمونه طرح اولیه
5 مرحله اصلاح
پیشنهاد و درج متن پشت و روی جلد
مشاوره چاپ کتاب
عکاسی و تصویرسازی ویژه کتاب
پکیج 4
تماس بگیرید
ارائه 5 نمونه طرح اولیه
5 مرحله اصلاح
پیشنهاد و درج متن پشت و روی جلد
مشاوره چاپ کتاب
عکاسی و تصویرسازی ویژه کتاب
مراحل طراحی:

ایده پردازی، مشاوره، ارائه نمونه، دریافت بازخورد، تحویل نهایی

مدت زمان تحویل:

حداکثر سه روز

زمان پیاده سازی:

10 الی 30 روز

همان طور که ذکر شد، طراحی کارت ویزیت اهمیت بسیاری دارد. یک کارت ویزیت خوب شناسه کسب و کار شماست. مهم نیست چقدر قصد دارید قیمت طراحی کارت ویزیت پرداخت کنید. حتی با هزینه کم هم می توان کارت خوبی طراحی نمود. البته بدیهی است که هر چه هزینه بیشتر باشد، خلاقیت بیشتری می توان به کار برد. کارت شما باید به حدی جذاب باشد که مشتری تمایلی به دور انداختن آن نداشته باشد. کارت ویزیت شما همانند یک خبر داغ باید دست به دست شود و برای شما تبلیغات نماید. در انتخاب شکل، رنگ بندی، عکس های روی کارت و فونت به کار رفته می توان نوآوری به خرج داد و کارت را به گونه ای طراحی کرد که همواره در ذهن مشتری بماند. تمام اینها منوط به اینست که طراحی کارت ویزیت خود را به شرکت معتبری بسپارید. شرکت دوسنت مفتخر است که طراحی کارت ویزیت شما را بر عهده داشته باشد. ما قادر هستیم که هر نوع کارت ویزیتی را طراحی نماییم. اگر به دنبال طرح و ایده خلاقانه در طراحی کارت ویزیت هستید، شرکت دوسنت را انتخاب کنید. ما ابتدا خواسته های شما را به صورت دقیق می شنویم. کسب و کار شما را بررسی می کنیم. لوگوی شما را در نظر می گیریم و در نهایت کارتی طراحی می کنیم که هم در راستای کسب و کار شما باشد، هم در خور شخصیت شما باشد و هم زیبایی آن چشم هر مخاطبی را جلب نماید. کارتی که شرکت دوسنت برای شما طراحی کند، شما را یک سرو گردن در میان رقبایتان بالاتر قرار خواهد داد. چیزی به نام شانس وجود ندارد، شانس یعنی آماده بودن برای فرصت های احتمالی. به همراه داشتن کارت ویزیت آمادگی شما را برای بهره بردن از هر فرصت احتمالی نشان می دهد. پس همین امروز برای طراحی یک کارت ویزیت حرفه ای اقدام نمایید و آن را به شرکت دوسنت بسپارید.

درخواست مشاوره

دوسنت در کنار شماست تا در تمام مسیر طراحی سایت، سئو، بازاریابی اینترنتی و نظارت مداوم، طی جلسات رایگان مشاوره همراه تجارت شما باشد.