همیشه در پشت هر طراحی وب سایت فروشگاهی خوب تعدادی از ایده های جذاب وجود دارند که یقینا تکرار نخواهند شد. ولی مطمئنا یکسری ایده ها از طراحی وب سایت فروشگاه های دیگر، گرفته شده است. در این بین کسانی که می دانند چه باید انجام بدهند انگشت شمار هستند. بسیاری از طراحان حرفه ای وب سایت فروشگاهی اعتقاد دارند که از میان تمام کسانی که به دنبال طراحی یک وب سایت فروشگاهی موفق هستند، تنها حدود 10 درصد به هدف خود می رسند و بقیه با عدم توجه به اصول حرفه ای اقدام به طراحی می کنند. بنابراین اگر شما به دنبال طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مناسب هستید باید خیلی تلاش کنید تا جزو دسته از افرادی نشوید که در گروه 90 درصدی قرار می گیرند. در واقع بدون تلاش و پشتکار به راحتی فردی ناموفق می شوید. .
هیچ موقع فرصت های موجود را از دست ندهید!
برای طراحی وب سایت فروشگاهی داشتن یک برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت از اولین گام ها به شمار می رود. یکی از برترین طراحان وب سایت های فروشگاهی در سایت آمازون اعتقاد دارد که نباید در طراحی وب سایت فروشگاهی همه چیز را به روز آخر موکول کرد و باید از همان لحظه اول یک برنامه ریزی کوتاه مدت را برای آن در نظر داشت. برای این برنامه ریزی تفاوتی ندارد که شما چگونه آن را انجام خواهید داد، این برنامه می توند در گوشی همراه و یا لب تاب شما روی آلارم باشد.
صبحتان را با طراحی های سخت تر شروع کنید!
برای یک طراحی موفق در اول صبح باید تمام انرژی روی قسمت های سخت تر بگذرد، مثلا اول صبح اساس کار را بچینید و به سراغ سخت ترین جای طراحی بروید. پس از انجام این مرحله متوجه خواهید شد که چقدر سبک تر شده اید و به راحتی می توانید بر روی کارهای کوچک تر تمرکز کنید. یکی از طراحان وب سایت های فروشگاهی اعتقاد دارد که با داشتن یک برنامه کاری برای اوایل صبح، می توان انرژی بیشتری در طول روز ذخیره کرد و فرصت های استراحت را برای آخر وقت و یا اواسط روز گذاشت. قیمت طراحی سایت میتواند ویژگی های متفاوتی داشته باشد.
از استعداد و داشته هایتان قدرشناسی کنید!
خداوند به هر انسانی توانایی های ویژه خود را داده است. مسلما شما در طراحی وب سایت فروشگاهی توانایی های خاص خود را دارید و هر طراحی همواره ویژگی های مربوط به خود را دارد. آن چه که در طراحی های وب سایت فروشگاهی در این مقوله باید در نظر داشته باشید؛ استفاده از فرصت های قبلی و طراحی های قبلی است. یکی از طراحان وب سایت های فروشگاهی وال استریت می گوید: در یک طراحی وب سایت فروشگاهی موفق شما باید در بدترین روز کاری به گونه ای رفتار کنید که انگار بهترین روز کاری شما است. چرا که با این رفتار شما از سایر رقبا پیشی خواهید گرفت. وال استریت توانسته است با کمک طراحان خود، محصولات فروشگاهی را با قیمتی در حدود 20 ملیون دلار افزایش دهد.
او که یکی از موفق ترین افراد در پیش بینی موفقیت در طراحی وب سایت فروشگاهی بوده و بیان می کند که برای یک طراحی وب سایت فروشگاهی موفق باید از طریق احساس سازی، هوش اجتماعی، تفکر جدید و وفق پذیری، شناسایی رسانه ها، تفکرات دیجیتال، توجه به فرهنگ ها، همکاری های موجود در فضای مجازی و استفاده از آن ها است.