آمارهای زیادی در دنیای اقتصاد، افزایش تراکنش ها از طریق وب سایت های فروشگاهی را نشان می دهند. به گزارش شبکه اقتصادی جهانی، تراکنش های وب سایت های فروشگاهی از سال 2013، هر ساله حدوداً 34 درصد افزایش را نشان داده است. این آمار واقعاً خیره کننده و باور نکردنی است، پس باید دست به کار شوید و یک وب سایت فروشگاهی مناسب و جذاب را طراحی کنید.
شاید خود شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تا کنون به فکر طراحی و ساخت یک وب سایت فروشگاهی افتاده اید. مسلما هیچ تضمینی برای موفقیت شما در کارایی وب سایت فروشگاهی نیست. تا کنون مواردی نادری را سراغ داریم که توانسته اند خودشان با ایجاد یک وب سایت فروشگاهی موفق شوند. این موضوع، میزان اهمیت به تخصص و تجربه در طراحی وب سایت فروشگاهی را نشان می دهد. همانطور که شما برای رفتن به پزشک و یا هر متخصص دیگری، حاضر می شوید مقدار زیادی پول خرج کنید باید به همان مقدار برای وب سایت فروشگاهی خود، ارزش گذاشته و هزینه کنید. البته با هزینه کردن در طراحی وب سایت فروشگاهی استاندارد، نه تنها متضرر نشده اید؛ بلکه به سود بیشتری در آینده دست پیدا خواهید کرد. با ما باشید و از یکسری از عوامل موثر در قیمت طراحی سایت فروشگاهی اطلاع پیدا کنید.
- امکانات یک وب سایت فروشگاهی، یکی از فاکتورهای مهم تعیین کننده در قیمت وب سایت فروشگاهی است.
- رعایت اصول استاندارد طراحی وب سایت و برخورداری از یک موتور جست و جوی قوی را می توان از یکی از مهم ترین فاکتور ها قلمداد کرد.
- بالا بودن اسم فروشگاه شما در تمامی نتایج مربوط به کالاهای شما در یک وب سایت فروشگاهی؛ از جمله مواردی است که به فروش و دیده شدن شما کمک خواهد کرد. بعضی از فروشندگان حاضرند بیشترین قیمت پیشنهادی را برای این موضوع و پشتیبانی های بعدی، تقبل کنند.
- بازاریابی آنلاین و به روز بودن محصولات هرچند که در بیشتر موارد به خود فروشنده واگذار می گردد، اما حداقل داشتن یک مشاوره از گروه کاری در این زمینه، می تواند در قیمت نهایی موثر باشد.
- راهکارهایی برای توسعه کسب و کار و فروش، مشاوره ها و پشتیبانی های فکری نیز از دیگر عوامل موثر در قیمت وب سایت فروشگاهی به شما می روند.
- عمدتا طراحان وب سایت های فروشگاهی در قالب یک تیم حرفه ای کار می کنند و به صورت کلی هزینه ها به گونه ای محاسبه می گردد که زحمات تمام گروه کاری در آن لحاظ گردد.
قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بستگی به اهداف کوتاه و بلند مدت مشتری دارد و در ابتدا باید خود مشتری بداند که از فروشگاه چه می خواهد. گروه کاری طراحی وب سایت نیز باید با مشتری صادق باشد و در صورت وجود ایرادات در فروش کالا، به مشتری نکات مربوطه را متذکر شود. حتی ممکن است آینده ای برای فروشگاه وجود نداشته باشد. اهمیت وب سایت فروشگاهی به میزانی است که هر فردی را نمی توان به عنوان یک متخصص قلمداد کرد و برای فروشگاه های بزرگ، ریسک کردن در این موارد بسیار خطرناک خواهد بود.