09301921680
طراحی سایت از ایده پردازی تا بازاریابی اینترنتی | نمونه کارها | قیمت طراحی سایت

زمانی برای ریدیزاین وبسایت

تصمیم ریدیزاین یک وبسایت اصلا تصمیم ساده ای نیست.

اقرار به اینکه وبسایتتان زیبا نیست و یا دیگر قابلیت اجرایی ندارد کار سختی است. اگر بخواهید آن را ریدیزاین کنید، کودک دیجیتالتان نیاز به ساعت ها برنامه ریزی و توسعه دارد. دشواری های انتخاب رنگ و عکس و همچنین قیمت طراحی سایت بالای تمام شده برای شما، و یا تلاش برای اینکه خودتان این کار را به کمک مطالعه ی کتاب و وبسایت انجام دهید درهر صورت  بسیار خسته کننده خواهد بود. حتی فکر کردن به مراحل این فرایند نیز هرکسی را می ترساند. هرچند با توجه به ویژگی های زیبایی وبسایتتان شاید چندان تصمیم بدی نباشد وبسایتی داشته باشید که فقط به خاطر بازدیدکنندگان امتیاز از دست می دهد ولی قطعا از نظر فرصت های تبدیل رتبه وroi جهانی این چنین نخواهد بود.

مواردی که نشان می دهند وبسایتتان نیاز به طراحی مجدد دارد:

افت نرخ تبدیلات

کاهش فروش

از نشان دادن آن به دیگران خجالت می کشید

وبسایتتان با گوشی های همراه سازگار نیست

نداشتن نگاه جمعی سازگار با برندتان

رقبایتان در همه جا درحال جلو زدن از شما هستند

نداشتن رتبه در گوگل

مدیریت وبسایتتان سخت شده است و سامانه ی مدیریت محتوای قدیمی دارد

تصمیم ریدیزاین یک وبسایت اصلا تصمیم ساده ای نیست، هرچند اگر وبسایتتان رشد سالانه ندارد فرصت ها برایتان حکمک دویدن روی تردمیل را خواهند داشت. هدف هر وبسایت تجاری تبدیل بادیدکنندگان به مشتری است و اگر طراحی یا الگوهای ساخت وبسایتتان مانع آن می شود باید رفع شود.

پیدا کردن مشکلاتی که مانع سوددهی و جذب بازدید کننده می شود، مرحله ی مهمی در انتخاب مسیر درست محسوب می شود. بیشتر اینها با شناسایی اینکه چه چیزی در وبسایتتان کار می کند و چه چیزی کار نمی کند و پیدا کردن استراتژِی های لازم برای کار کردن آنها میسر خواهد شد.

در ادامه به شرح دلایلی که می بایستی ریدیزاین وبسایت را در اولویت شرکتتان قرار دهید و تاثیرات منفی ای که عدم طراحی سایت مجدد در اسراع وقت خواهد داشت می پردازیم.

درصورتی که هرکدام از موارد زیر درباره ی وبسایتتان صدق می کند، لازم است که نسبت به ریدیزاین وبسایتتان در دنیای اینترنت اقدام کنید.

تجربه ی کاربری ضعیف

اگر مردم سایتتان را دوست نداشته باشند از آن استفاده نخواهند کرد. گاها پیش می آید که چیزهایی خلق می کنیم که فکر می کنیم عالی عمل خواهند کرد اما زمانی که سایتتان غیرفنی طراحی شده باشد، پراکنده و یا چرند به نظر بیاید بازدیدکنندگان مثل شما فکر نخواهند کرد.همه ی کاربران مثل یک طراح فکر نمی کنند، بنابراین اگر مسیری که باید در سایت طی کنند مبهم و نامشخص باشد سردرگم می شوند. برخی مواقع بهترین راه پیدا کردن مشکلات اصلی آن است که از بازدیدکنندگان نقاط ضعف سایت را بپرسید و بخواهید موانعی که در سر راه تراکنشات و انتقالاتشان قرار می گیرد را به شما معرفی کنند. شما می توانید اطلاعات باارزشی را از طریق تجزیه و تحلیل نرخ رشد و افت به دست بیاورید اما تحقیقات کاربری و بازار هدف با استفاده از اطلاعات کیفی شما را در مسیر درست هدایت خواهد کرد.

تا زمانی که وقت خود را به اندازه ی کافی صرف اینکه مشتریانتان چه چیزی دوست دارند،چه چیزهایی توجهشان را جلب می کند و برای ایجاد تراکنش با شما به چه چیزهایی نیاز دارند؛ نکرده اید به هیچ وجه پول های خود را برای طراحی وبسایت خرج نکنید.اگر مشکلات کاربری سد فروش و تولیدات شما شده اند،ریدیزاین سایت نه تنها مشکلات فروش را حل خواهد کرد،بلکه به طور کلی ارزش شرکتتان را نیز افزایش خواهد داد.

سایتتان به راحتی در گوشی های موبایل باز نمی شود

اگر سایتتان ترافیک های گوشی های همراه را پشتیبانی نمی کند تعداد زیادی از مشتریان بالقوه ی خود را از دست می دهید.هنگام ریدیزاین در نظر داشته باشید که سایت های مخصوص موبایل کدنویسی و قالب سازی متفاوتی را می طلبند.

و موارد دیگری از جمله:

برند سازی ضعیف

-زمان بر بودن مشکل یابی سایت (troubleshooting)

و اینکه گوگل و سایر موتورهای جستجوگر سایتتان را پیدا نمی کنند از جمله دیگر مواردی ست که نشان از زمان ریدیزاین وبسایتتان دارد.

5 آذر 1401

دیدگاه های این مقاله

ده − 5 =