حتی اگر همه جنبه های زیبایی را در طراحی سایت شرکتی خود رعایت کرده باشید، باز باید مطمئن شوید که تاثیرگذاری لازم را بر روی بیننده دارد. این جا اهمیت محتوا در طراحی وب سایت شرکتی مشخص می شود؛ مردم به محتوای سایت شما مراجعه می کنند تا چیزی یاد بگیرند. پس اگر نتوانید به درستی به این نیاز پاسخ بدهید، به همان سرعتی که وارد سایت شما شده اند، می روند. هر اندازه هم که طراحی سایت شرکتی شما جذاب باشد، اگر نتواند نیاز مخاطب را رفع کند، به زودی در حفظ مخاطبان دچار مشکل می شود. از سوی دیگر، ارتقای رتبه هر وب سایت در گوگل، بستگی تاثیری دارد که بر روی موتورهای جستجو می گذارد. مهم ترین راه برای افزایش رتبه سایت این است که با به کار بردن محتوای مناسب در طراحی وب سایت، موتورها را در سایت خود نگه دارید تا متقاعد شوند که طراحی وب سایت شرکتی شما لیاقت رسیدن به صفحه اول جستجوی اینترنتی را دارد.
طراحی سایت شرکتی شامل برنامه ریزی، طراحی و ساخت و در نهایت تولید محتوا است که این روند شامل صدها مرحله پیچیده است. چنانچه این مراحل به درستی سازماندهی نشوند، طراحی وب سایت شرکتی خروجی ممکن است چیزی که مورد انتظار ما بوده است، نباشد. جزئیاتی وجود دارند که در طراحی سایت شرکتی مهم هستند مثل این که در چه تجارتی هستید، چه هدفی را دنبال می کنید و چه طیف از مخاطبان را مد نظر دارید. بررسی درست زمینه کاری شما و شناخت درست از مخاطبان تان در واقع برای طراح سایت شما تعیین می کند که چه قالب و گرافیکی مناسب با نیاز شما و مخاطبان تان است و برای تولید محتوا در طراحی وب سایت شرکتی شما باید از چه زبانی استفاده کند. البته باید به خاطر داشت که طراحی سایت شرکتی موفق، چیزی بیشتر از به کار بردن تصاویر زیبا و جذاب است.
وقتی مشتریان به سایت شما سر می زنند، به دنبال اطلاعات صریح و مستقیم درباره تجارتی هستند که شما و مشتریان تان در آن زمینه فعالیت می کنید. به کار بردن گرافیک و رنگ ها و قالب های مناسب در طراحی سایت شرکتی، در ایجاد حس خوب و مثبت در مشتری در اولین بازدید از صفحه اصلی موجود در طراحی سایت شرکتی شما به وجود می آید. به عبارت دیگر، طراحی گرافیکی مناسب در طراحی وب سایت شرکتی شما، نخستین قدم در ایجاد ارتباط با مخاطب است. با گسترش دانش و توسعه روز افزون راه حل های آنلاین در زمینه طراحی سایت، این امکان به وجود آمده است که بتوانیم برای انواع شرکت ها در تجارت های مختلف، طراحی سایت شرکتی را با ویژگی های منحصر به فرد آن تجارت هم سو کنیم. طراحی وب سایت شرکتی شاید کار ساده ای به نظر برسد؛ چند نفر دور هم جمع می شوند و با استفاده از چند قالب و طراحی قبلی اقدام به طراحی سایت شرکتی می کنند! اما موضوع به این سادگی ها هم نیست!
چرا طراحی وب سایت شرکتی؟!
طراحی سایت شرکتی شما پشتیبان خوبی برای شبکه های اجتماعی تان است. هیچکس نمی تواند اهمیت شبکه های اجتماعی را انکار کند! طی سال های اخیر و با نفوذ روزافزون اینترنت در زندگی افراد، بازاریابی شبکه های اجتماعی به یکی از روش های حیاتی در تبلیغات و بازاریابی تبدیل شده است. طراحی سایت شرکتی می تواند به خوبی شبکه های اجتماعی تان را پوشش دهد.
طراحی وب سایت شرکتی می تواند یکی از مهم ترین روش ها برای برندینگ محسوب شده و در اصل اولین گام در برندسازی اینترنتی کسب و کار شما باشد. در زمینه برندسازی شرکتی نیز، طراحی سایت شرکتی با توجه به خصوصیت اعتبار بخشی آن، می تواند محبوبیت و مطلوبیت برند شما را در جامعه و در بین همکاران و شرکای حرفه ای شما تضمین کند.
طراحی سایت شرکتی به نوعی شناسنامه اینترنتی کسب و کار شما است و می تواند نام و فعالیت هایتان را به درستی به مخاطبان معرفی کند. طراحی سایت شرکتی باعث می شود تا بتوانید در رقابت با سایر شرکت های مشابه، خود را در دیدرس مخاطبان و مشتریان قرار داده و به این ترتیب شانس خود را برای گرفتن سهم بیشتر از بازار رقابتی کسب و کارتان افزایش دهید.
طراحی وب سایت شرکتی باعث می شود تا مخاطب به شرکت شما به چشم یک مرجع قابل اعتماد نگاه کند! اهمیت طراحی سایت شرکتی در این است که اعتماد مخاطب را جلب می کند و به شرکت شما وجهه قانونی بیشتری می دهد. بسیای از افراد در زمان تصمیم گیری برای همکاری با یک شرکت خاص، برای بررسی اعتبار آن به آدرس سایت شرکت سر می زنند.
هزینه یا سرمایه گذاری!
به عنوان مدیر و یا مالک یک شرکت، حتما تا به حال متوجه شده اید که تنها راه برای افزایش شانس موفقیت تان در بازار، این است که بتوانید خدمات و محصولات خود را برای مخاطب مناسب خود ارائه داده و معرفی کنید. هر مخاطبی قرار نیست از محصولات شما استفاده کند. به همین دلیل است که شناسایی دقیق و درست مخاطبان هدف اهمیت ویژه ای دارد. وقتی مخاطبان هدف خود را شناخته و علایق، نیازها و خواسته های آن ها را به طور کامل طبقه بندی می کنید، می توانید برای بازاریابی و تبلیغات خود به درستی تصمیم بگیرید. به عبارت دیگر، روش های تبلیغاتی مورد اتخاذ شما، باید به گونه ای طرح ریزی شود که بر روی مخاطب هدف شما تاثیر گذاشته و او را نسبت به استفاده از محصولات و خدمات شما مجاب کند. هر مخاطبی به کار شما نمی آید! پس باید به طور دقیق بدانید که چه گروهی را هدف گرفته اید. یکی از خدماتی که طراحی سایت شرکتی شما برایتان انجام می دهد، این است که با بررسی و آنالیز سایت، به درستی می توانید گروه مخاطب هدف خود را بررسی کرده و اصلاحات لازم را انجام دهید. به علاوه طراحی وب سایت شرکتی، شما را قادر خواهد ساخت تا تغییرات به وجود آمده در تمایلات و نیازهای مخاطبان درست خود را مشاهده کرده و بر اساس آن، تغییرات مناسب را در روش های ارائه خدمات و تبلیغات خود اتخاذ کنید. از سوی دیگر، طراحی سایت شرکتی یک ابزار انعطاف پذیر برای تبلیغات است؛ هیچ کس نمی تواند اهمیت تبلیغات آفلاین مانند طراحی بنر، طراحی پوستر، طراحی کاتالوگ و غیره را نادیده بگیرد، اما واقعیت این است که قدرت مانور شما بر روی تبلیغات آفلاین، فقط تا زمان بستن طراحی آن وجود دارد و به محض این که فرایند طراحی و چاپ به پایان رسید، دیگر نمی توانید تغییری در آن ایجاد کنید. این در حالی است که با طراحی وب سایت شرکتی، قادر هستید تا در هر زمان، هر تغییری را ایجاد کرده و خود را به اهداف کوتاه و بلند مدت شغلی تان نزدیک تر کنید. علاوه بر این ها، طراحی سایت شرکتی می تواند به نحوی انجام شود که یک مجموعه کامل از نظرات و واکنش های مخاطبان نسبت به خدمت رسانی و محصولات شما را برایتان تامین کند. قطعا به خوبی می دانید که بررسی واکنش مشتریان و مخاطبان چه تاثیری بر روی نحوه خدمت رسانی می گذارد. با طراحی سایت شرکتی خودتان می توانید با هزینه ای بسیار پایین تر از استفاده از روش های آمارگیری دیگر، آمار دقیقی از مخاطبان هدف خود به دست آورید که کمک بزرگی برای تصمیم گیری های آینده شما است. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، یک سایت تنها مجموعه ای از چند صفحه اینترنتی نبوده و چنانچه طراحی وب سایت شرکتی شما توسط یک گروه متخصص و حرفه ای طراحی سایت انجام گیرد، می تواند تبدیل به سلاحی فوق العاده برای پیشبرد اهداف تجاری شما و توسعه بازارتان شود. قیمت طراحی سایت خود را می توانید بصورت آنلاین مدیریت کنید.
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید وب سایتی را بر روی گوشی یا تبلت باز کنید و ببینید که صفحه به هم ریخته است؛ نوشته ها و عکس ها جا به جا شده و نمی توانید چیزی را که می خواهید پیدا کنید. تمام این مشکلات به این دلیل به وجود آمده اند که وب سایت مورد نظرتان واکنشگرا یا ریسپانسیو نیست. طراحی سایت شرکتی به صورت واکنشگرا به اینمعنی است که وب سایت شرکت شما می تواند بر روی دستگاه هایی با صفحات نمایش با اندازه های مختلف، به درستی نمایش داده شود؛ به عبارت دیگر سایت واکنشگرا، سایتی است که بر اساس سایز صفحه نمایش بتواند طراحی خود را تغییر داده تا محتوای آن در هر صفحه نمایشی به درستی دیده شود؛ چه این وب سایت شرکتی بر روی یک مانیتور با اندازه بسیار بزرگ باز شود یا از یک لپ تاپ، تبلت یا حتی یک گوشی کوچک استفاده کنید. امروزه بیشتر افراد به استفاده از دستگاه هایی با صفحات نمایش کوچک تر روی آورده اند و به این ترتیب میزان استفاده کاربران از گوشی های هوشمند و تبلت افزایش یافته است. از سوی دیگر، اهمیت تجربه کاربری و سادگی استفاده از خدمات طراحی وب سایت شرکتی هم دلیل دیگری بوده است برای این که از سال 2013، طراحی وب سایت شرکتی واکنشگرا به یکی از مباحث داغ و پرطرفدار در طراحی وب سایت تبدیل شود.
امکانات و ویژگی های وب سایت شرکتی
چرا طراحی سایت شرکتی توسط دوسنت؟!
سیستم قدرتمند وردپرس
سه ماه
10 الی 30 روز
در پایان می توان گفت که از نظر اصول و اساس عملکرد، طراحی سایت شرکتی شما باید بتواند تجربه کاربری مناسب را برایتان به ارمغان بیاورد؛ دسترسی های آسان و منوهای ساده به بازدید کنندگان کمک می کند تا به راحتی از سایت شما استفاده کنند. به این ترتیب طراحی وب سایت شرکتی شما موفق می شود که تجربه سرزدن به سایت شما را تبدیل به تجربه ای خوب و شیرین برای مخاطب کند. قابلیت استفاده یکی از ارکان مهم طراحی وب سایت شرکتی است. وقتی مخاطب بتواند به سادگی با سایت شما کار کند، با شما همراه مانده و به طور مرتب به سایت شما سر خواهد زد. تجربه ثابت کرده است که هرچقدر افراد با یک وب سایت در ارتباط باقی بمانند، احتمال این که از محصولات و خدمات همان وب سایت استفاده کنند، افزایش می یابد. یادتان باشد که همیشه قدرت یک تجربه بد از یک تجربه خوب بیشتر است؛ یعنی اگر از محصولات و خدمات یک شرکت ناراضی باشیم، این نارضایتی مدت زمان طولانی تری در ذهن ما باقی می ماند. به همین دلیل است که ما معتقدیم کسب و کاری که بخواهد در رقابت امروزه موفق باشد، حق اشتباه کردن ندارد! متخصصان دوسنت به خوبی گرایش های بازار را می شناسند و می توانند در تمام مراحل از طراحی وب سایت شرکتی تان گرفته تا تولید محتوا و آنالیز سایت در کنارتان باشند. هدف شما در طراحی سایت شرکتی، باید مبتنی بر طراحی یک وب سایت پایدار باشد تا بتوانید برای پوشش همه خدمات تان به صورت بلند مدت، روی وب سایت تان حساب کنید. نکته مهم این که به وجود وبلاگ در طراحی وب سایت شرکتی خود اهمیت بدهید تا بتوانید با اطلاع رسانی های مداوم از خدمات، و همچنین ارائه اطلاعات جانبی به مخاطبان، آن ها را همراه با خود نگه دارید.