پایگاه داده سایت املاک باید تمام ویژگیهای یک منزل را ثبت کند. اطلاعاتی همچون تعداد خوابها، امکانات آشپزخانه، آپارتمانی بودن منزل، قدمت، نشانی، تعداد طبقات و غیره. هر چه جزئیات اطلاعات بیشتر باشد، احتمال موفقیت بیشتر است. ضمن اینکه باید امکان جستجو بر اساس همه این ویژگیها فراهم باشد. هر چه فرآیند جستجو هوشمندتر بشود، برای مشتری بهتر است. در این راستا، استفاده از فناوریهای پردازش متن جهت پردازش عبارت ورودی کاربر، بسیار میتواند مفید باشد. نکته دیگر عکسهای مناسب است. در طراحی سایت املاک باید تا آنجا که ممکن است، قابلیت ارائه تصاویر از خانه فروشی فراهم شود. حتی میتوان به نمایشهای سه بعدی و تورهای مجازی هم فکر کرد. ایده دیگری که میتوان در زمینه طراحی سایت املاک مطرح کرد، مشاور املاک آنلاین است. این گزینه برای شرکتهایی که مشاور املاک زنجیرهای دارند بسیار مناسب میباشد. با استفاده از طراحی چنین سایتی، یک شرکت مشاوره املاک میتواند خدمات متمایزی به مشتریان ارائه دهد و از رقبای خود پیشی بگیرد. همه این ایدهها برای طراحی سایت املاک، موجب آرامش خاطر هر چه بیشتر مشتری میشود.
نمیتوان انتظار داشت که هر سایتی به موفقیت برسد و هر ایدهای مناسب تجارت الکترونیک باشد. طراحی سایت املاک هم باید با دقت خاصی صورت بپذیرد. در ابتدا باید دید چه مشکلی در زنجیره تأمین مسکن وجود دارد که طراحی وب سایت به حل آن کمک میکند؟ به وضوح مهمترین مشکل مربوط به خریداران است. یک خریدار برای تهیه مسکن باید در مرحله اول جستجوی زیادی انجام دهد. محلههای مختلف را جستجو کند. قمیت ملک در هر محله را به دست بیاورد. سپس چند خانه را انتخاب کند و با در نظر گرفتن همه امکانات خانه و نیازها و خواستههای خود، یکی را انتخاب بنماید. گاهی اوقات این فرآیند چندین ماه به طول میانجامد. در اجاره مسکن هم همین شرایط وجود دارد. فرد اجارهنشین هر سال باید این فرآیند را تکرار کند. از طرفی همواره این نگرانی وجود دارد که انتخاب بهینه صورت نگرفته است. در اینجا، طراحی سایت املاک جامع میتواند بسیاری از نگرانیها و مشکلات خریداران را برطرف کند. این سایت میتواند فقط به صورت تخصصی برای فروش یا اجاره باشد و یا اینکه هم فروش و هم اجاره را پوشش دهد. اما در طراحی سایت املاک و راهاندازی موفق آن چه مواردی را باید در نظر گرفت؟ اولین نکته درج توضیحات بسیار دقیق است.
لحظه ورود به خانه جدید، برای هر شخص یا خانوادهای لحظهای مسرتبخش است. شاید شما هم تجربه کرده باشید. روزی که پس از ماهها جستجو و بالا و پایین شدنهای فراوان، خانه مورد نظر خود را پیدا میکنید، اسباب و وسایل خود را به آنجا میبرید و بعد با خیال راحت از منزل جدید خود لذت میبرید. از قدیم گفتهاند که خرید خانه کفش آهنین میخواهد. یعنی باید گشت و گشت تا ملک مورد پسند را پیدا کرد. اما آیا برای یک مصرف کننده، مسأله فقط خرید خانه است؟ خیر. اگر به دنبال اجاره ملک هم باشید همین مشکل وجود دارد. در خرید زمین هم این مسکن به دلیل قیمت بالا در بازار مسکن، انتخابهای مشتریان باید بسیار دقیق و هوشمندانه باشد. نمیتوان انتظار داشت که خریدار بدون چندین بار، بازدید دقیق و بدون در نظر گرفتن همه جوانب و گزینههای موجود، اقدام به هزینه برای ملکی بنماید. حال سؤال اینجاست که فناوری اطلاعات چه کمکی میتواند در این زمینه به مشتریان یا حتی فروشندگان بکند؟ آیا طراحی سایت املاک کاری مفید و معقول هست؟ اصولاً پیوند فناوری اطلاعات و به ویژه طراحی سایت با هر صنعتی، باید با دقت خاصی انجام بپذیرد.
چرا طراحی وب سایت املاک؟!
برای مشاورین املاک، طراحی سایت املاک یک قدم بزرگ در جهت جلب رضایت هر چه بیشتر مشتری است. مشتری میتواند در خانه خود بنشیند و بدون آنکه به خیابانگردی بپردازد، از خدمات شما بهرهمند شود. این امر هم رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت و هم موجب افزایش گستره مشتریان شما خواهد شد.
طراحی سایت املاک یکی از بزرگترین مشکلات اجارهنشینان را از بین میبرد. افراد اجارهنشین مجبور هستند که هر سال فرآیند طاقتفرسای یافتن خانه جدید را تکرار کنند. یک سایت مناسب میتواند جایگزین این فرآیند باشد و به آنها در یافتن مسکن کمک کند. صاحبان ملک هم با راحتی و آسودگی بیشتری قادر به اجاره ملک خود هستند.
بازار مسکن پتانسیل بالایی برای بهرهبرداری از فناوری اطلاعات و فضای مجازی را دارد. طراحی سایت املاک به هر شکلی و با هر مدل کسب و کاری، قطعا به یک استارتآپ موفق تبدیل خواهد شد. کافیست یکی از نیازهای موجود در بازار مسکن را انتخاب کنید و یک سایت جامع برای آن طراحی نمایید. با برنامه مناسب میتوانید در زمان کم به موفقیت چشمگیری دست بیابید.
یکی از دغدغههای مسافرین، یافتن مکان مناسبی برای اقامت است. طراحی سایت املاک که به صورت ویژه به این نیاز مسافرین بپردازد، ایده بسیار مناسبی برای شروع یک کسب و کار میباشد. کافیست پس از طراحی ایده خود، به یک تیم تخصصی رجوع کنید تا سایت شما را به بهترین شکل ممکن برای شما ایجاد کنند.
هزینه یا سرمایه گذاری!
بازار مسکن پتانسیل بسیار بالایی برای بهرهگیری از فناوری وب و فضای مجازی را دارد. زنجیره تأمین مسکن از تولید و جابجایی مصالح شروع میشود و تا مشاورین املاک و مصرفکننده نهایی ادامه مییابد. هیچ مصرف کنندهای بدون تحقیقات فراوان و بررسی همه جوانب، اقدام به هزینه برای مسکن نمیکند. دلیل آنهم قیمت بالای مسکن و هزینههای روانی سکونت در یک خانه بد است. به همین دلیل، طراحی سایت مسکن باید با دقت فراوانی صورت بپذیرد. سایت طراحی شده باید همانند یک نمایشگاه مجازی باشد. بازدیدکننده باید بتواند تمامی ویژگیهای منازل را مشاهده کند و به جستجو بر اساس ویژگیها بپردازد. وجود عکسهای باکیفیت و یا تور مجازی بسیار ضروری است. اگر در وب سایت مکانیزمی ایجاد شود که فرد بتواند از خانه فروشی خود ویدیو تهیه کند، در جذب مشتری و بازدیدکننده برای سایت تأثیر فراوانی خواهد داشت. تفکر مصرفکننده ایرانی با عبارت شنیدن کی بود مانند دیدن، گره خورده است. بنابراین تعجب نکنید که مشتریان در پذیرش وب سایت املاک تعلل زیادی کنند. جا انداختن چنین سایتی نیاز به تلاش زیادی دارد و باید اعتماد مشتریان جلب شود. در اینجا مشاورین املاک با سابقه میتوانند بسیار موفق باشند. این دسته از کاسبین با طراحی سایت املاک میتوانند برند فیزیکی خود را به فضای مجازی منتقل کنند و در ازای دریافت حق اشتراک ماهانه به ارائه مشاوره بپردازند. برای دستیابی به این هدف، باید در طراحی سایت املاک، بخش مشاوره آنلاین گنجانده شود. این بخش باید دارای قابلیت گفتگو باشد و مشاور بتواند پس از دریافت نیازمندیهای مشتری به وی ملک مناسب را پیشنهاد دهد. حتی میتوان یک قدم فراتر رفت و با بهرهگیری از تکنیکهای پردازش متن و هوش مصنوعی، یک ربات مشاور طراحی نمود. در حال حاضر، پلتفرم تلگرام دارای قابلیت پیادهسازی باتهای اینترنتی است. اگر مشاور املاک پایگاه داده قوی از اطلاعات املاک مشتریان داشته باشد، ربات پس از بررسی پایگاه داده قادر است سؤالات مشتریان را در مورد املاک پاسخ دهد و به آنها مشاوره ارائه کند. طراحی سایت املاک با وجود هزینه نسبتاً بالایی که دارد (قیمت طراحی سایت)، یکی از بهترین گزینهها برای افراد خوش فکر است. بازار مسکن به شدت نیازمند وجود یک سایت جامع جهت کمک به خریداران است. سایتی که اطلاعات کافی و دقیقی از خانهها ارائه کند و بتواند به نوعی به مرجع متقاضیان تبدیل شود. یافتن خانه مورد نظر از پشت کامپیوتر و بدون نیاز به گشت و گذارهای طولانی در خیابان یکی از آرزوهای هر فردی است. کافیست سایتی ایجاد نمایید که بتواند اعتماد مشتریان را جلب کند. در اینصورت قطعا سایتتان تبدیل به یکی از پربازدیدترین وب سایتهای ایران خواهد شد.
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید وب سایتی را بر روی گوشی یا تبلت باز کنید و ببینید که صفحه به هم ریخته است؛ نوشته ها و عکس ها جا به جا شده و نمی توانید چیزی را که می خواهید پیدا کنید. تمام این مشکلات به این دلیل به وجود آمده اند که وب سایت مورد نظرتان واکنشگرا یا ریسپانسیو نیست. طراحی سایت املاک به صورت واکنشگرا به این معنی است که وب سایت شما می تواند بر روی دستگاه هایی با صفحات نمایش با اندازه های مختلف، به درستی نمایش داده شود؛ به عبارت دیگر سایت واکنشگرا، سایتی است که بر اساس سایز صفحه نمایش بتواند طراحی خود را تغییر داده تا محتوای آن در هر صفحه نمایشی به درستی دیده شود؛ چه این وب سایت املاک بر روی یک مانیتور با اندازه بسیار بزرگ باز شود یا از یک لپ تاپ، تبلت یا حتی یک گوشی کوچک استفاده کنید. امروزه بیشتر افراد به استفاده از دستگاه هایی با صفحات نمایش کوچک تر روی آورده اند و به این ترتیب میزان استفاده کاربران از گوشی های هوشمند و تبلت افزایش یافته است. از سوی دیگر، اهمیت تجربه کاربری و سادگی استفاده از خدمات طراحی وب سایت املاک هم دلیل دیگری بوده است برای این که از سال 2013، طراحی وب سایت املاک واکنشگرا به یکی از مباحث داغ و پرطرفدار در طراحی وب سایت تبدیل شود.
امکانات و ویژگی های وب سایت املاک
چرا طراحی سایت املاک توسط دوسنت؟!
سیستم قدرتمند وردپرس
سه ماه
10 الی 30 روز
طراحی سایت املاک یکی از گزینههای بسیار مناسب برای راهاندازی یک کسب و کار موفق است. برای افرادی که دستی در صنعت مسکن دارند، راهاندازی این کسب و کار راحتتر است. نکته اینجاست که موفقیت این ایده بیش از هر ایده دیگری منوط به طراح سایت است. طراحی سایت مسکن امری پیچیده است. باید تحلیل سیستمی وسیعی صورت بپذیرد و کلیه جوانب در نظر گرفته شود. پایگاه داده این سایت باید از نظر سرعت کاملاً بهینه باشد و توانایی پاسخگویی به حجم زیاد درخواستها را داشته باشد. هر چه بیشتر در چنین سایتی از هوشمندسازی استفاده شود، بهتر است. بازدیدکننده باید تا حد ممکن سریع به آنچه میخواهد دست پیدا کند. پیادهسازی انواع روشهای اطلاعرسانی هم گزینه بسیار مناسبی برای طراحی سایت املاک است. سایت باید به صورت خودکار گزینههای مناسب را از طریق میل یا پیامک به اطلاع مشتری برساند. اگر قصد راهاندازی چنین سایتی را دارید، بهتر است بدانید که باید سرمایهگذاری زیادی برای جلب مشتری بنمایید. مشتری به سختی به اطلاعات و تصاویر دریافتی از وبسایت اعتماد میکند و همواره تمایل دارد از نزدیک منزل را ببیند. همه اینها منوط به اینست که شما کار طراحی سایت املاک خود را به یک تیم متخصص واگذار کنید. شرکت دوسنت مفتخر است که آمادگی خود را برای طراحی چنین سایت پیچیدهای اعلام کند. شرکت ما دارای تیمی باتجربه و متخصص از تحلیلگران سیستم، برنامهنویسان و طراحان است. این تیم مسئولیت کلیه کارهای فنی را بر عهده میگیرد و پس از ثبت دقیق نیازمندیهای شما، کار به برنامهنویسان واگذار میگردد. برنامهنویسان هم با انتخاب بهترین فناوری و پیادهسازی بهینه، سایت دلخواه را به شما تحویل میدهند. بدین ترتیب، شما با کمک شرکت دوسنت، موفقیت سایت املاک خود را تضمین خواهید کرد.