امکانات طراحی سایت گردشگری
برای طراحی سایت گردشگری با شرکت طراحی وب سایت خود در تعامل بوده و نیازهایتان را تا جای ممکن ساده و شفاف بیان کنید تا بتواند به درستی به شما کمک کند.
یکی از مواردی که باید در طراحی سایت گردشگری جدی گرفته شود، استفاده از عکس های مناسب و با کیفیت است؛ تصور کنید که بخواهید به سفر بروید و در جستجوهای اینترنتی سایتی را ببینید که تصاویر جذابی از مقصد مورد نظرتان نداشته باشد!
یکی از موارد دیگری که برای گردشگری مورد توجه است، استفاده از ظرفیت تبلیغات ویدیویی است. ویدیوها این ظرفیت را دارند که در مدت زمانی بسیار کوتاه، حجم عظیمی از اطلاعات را در اختیار مخاطب قرار دهند. تماشای یک ویدیو بسیار راحت تر از خواندن یک متن است. به علاوه در زمینه هایی مثل طراحی سایت گردشگری ، تاثیر گذاری یک ویدیوی جذاب، می تواند چندین برابر متن باشد.
در طراحی سایت گردشگری ، حرف اول را زیبایی های بصری می زند؛ پس باید طراحی گرافیکی و تصاویر و ویدیوهای باکیفیت را جدی بگیرید.
مزایای طراحی سایت گردشگری
با طراحی سایت گردشگری می توان کلیه نیازهای شما را در بستر آنلاین پاسخگو بود. امروزه تقریباً کلیه اقدامات سفر و گشت و گذار افراد، به صورت آنلاین هماهنگ می شود؛ اغلب افراد برای رزرو پرواز یا هتل، رزرو قطار یا اتوبوس و به دست آوردن اطلاعات مراکز تفریحی و گردشگری هر منطقه، به جستجوهای اینترنتی روی می آورند. حتی جستجوها و تبلیغات اینترنتی تاثیر مهمی در انتخاب مقصد سفر دارد.
برای همه ما پیش آمده است که عکس هایی را از یک منطقه ببینیم و برای سفر به آن برنامه بریزیم. واضح است که امروزه اگر شخص یا شرکتی بخواهد بدون استفاده از اینترنت در زمینه گردشگری فعالیت کند، قادر به رقابت با ارائه دهندگان خدمات آنلاین نخواهد بود.
امروزه عمده بار تبلیغات و بازاریابی برای کسب و کارهای مختلف، بر عهده اینترنت است. به همین دلیل است که اگر فضای مجازی را برای معرفی خود از دست بدهید، یعنی خود را از پتانسیل بالای بازاریابی شبکه های اجتماعی، ویدیو مارکتینگ، برندسازی اینترنتی و غیره محروم کرده اید.
چرا طراحی سایت گردشگری ضروری است؟
طراحی سایت گردشگری لازمه هر شرکت گردشگری می باشد تا بتواند به تعداد زیادی از مشتریان دسترسی داشته باشد، نیازهای آنان را شناخته و درصدد رفع نیازشان برآید. یک شرکت طراحی سایت و یا یک طراح سایت باید بداند که چگونه سایتی با توجه به نوع صنعت و کسب و کار شما طراحی کند و نیازهای خاص و متمایز شما را پاسخ دهد.
طراحی سایت گردشگری شما باید بتواند کلیه نیازهای کسب و کارتان را رفع کند. بسته به این که شما یک شرکت رزرو آنلاین خدمات گردشگری باشید، یا یک تور لیدر مستقل یا حتی بخواهید که سایت تان اطلاعات مقاصد سفر و مراکز دیدنی را در اختیار مخاطبان قرار دهد، طراحی سایت گردشگری شما می تواند انعطاف پذیری لازم را داشته باشد تا قدرت مانوری را که نیاز دارید، در اختیارتان بگذارد.
در واقع موضوع مهم در طراحی سایت گردشگری این است که با توجه به نوع فعالیت، نگرش، اهداف و استراتژی شما، طراحی سایت گردشگری تان منحصر به زمینه فعالیت تان باشد.
چرا طراحی سایت گردشگری؟!
انواع سایت های گردشگری
طراحی سایت گردشگری به شما کمک می کند تا خدمات B2C خود را با کیفیتی بالاتر ارائه دهید. امروزه همه به دنبال دریافت خدمات به صورت سریع هستند. طراحی سایت گردشگری در هر یک از زمینه های سفر مثل هتل، رستوران، خدمات پرواز و غیره، یعنی به دست آوردن مشتریانی که روز به روز به استفاده از خدمات آنلاین روی می آورند و کسانی هستند که آینده بازار سفر را دچار تغییر خواهند کرد.
کاربرد B2B و B2C سایت گردشگری
طراحی سایت گردشگری به شما کمک می کند تا علاوه بر گسترش سلطه خود در دنیای B2C، در مواجهه با خدمات B2B هم عملکرد بهتری داشته باشید.
به عبارت دیگر، با طراحی سایت گردشگری می توانید همکاری خود را با سایر تامین کنندگان حوزه سفر را گسترش بدهید. همه تجارت ها در حوزه B2B خود به سمت اینترنتی شدن پیش می روند و تنها با یک اقدام ساده، قادر خواهید بود تا پلی محکم با سایر تامین کنندگان ایجاد کنید.
ضرورت طراحی سایت گردشگری
طراحی سایت گردشگری مهم ترین ابزار شما برای ارائه خدماتتان است. قطعا به خوبی می دانید که بدون حضور اینترنتی نمی توانید در حوزه گردشگری به صورتی که باید فعالیت کنید.
دنیای امروز گردشگری، دنیای آنلاین است. سیستم های رزرواسیون آنلاین به سمتی می روند که دیگر نیازی به وجود اپراتور در فرایند سایتشان نباشد. با این وصف بدون طراحی سایت گردشگری، بازاری در اختیار نخواهید داشت.
پشتیبانی سایت از شبکه های اجتماعی
طراحی سایت گردشگری یعنی دستیابی به فضای بی انتهای اینترنتی! شبکه های اجتماعی شما می توانند به خوبی توسط سایتتان پشتیبانی شوند. با لینک کردن سایت به این شبکه ها می توانید سلطه اینترنتی خود را گسترش دهید. هرچه فعالیت مجازی شما بیشتر باشد، احتمال دیده شدنتان بالاتر می رود. عصر جدید، عصر تبلیغات بر بستر اینترنت است و مهم ترین گام آن برای شما، طراحی سایت گردشگری خواهد بود.
طراحی سایت گردشگری؛ هزینه یا سرمایه گذاری؟
واقعیت این است که دنیای مجازی سرشار از جذابیت است! همه ما محو دنیای بی حد و مرز و بی نهایت اینترنت هستیم و ساعات زیادی از شبانه روز را صرف وبگردی یا سرزدن به حساب شبکه های اجتماعی می کنیم. پس چرا نباید از این جذابیت به نفع خودتان و توسعه کسب و کارتان بهره ببرید؟
اگر به دنبال این هستید که در کنار رقبای پرقدرت خود در زمینه گردشگری حرفی برای گفتن داشته باشید، باید اقداماتی را که آن ها اتخاذ کرده اند، بررسی و آنالیز کنید.
طراحی سایت گردشگری به احتمال زیاد مهم ترین کاری است که باید برای پیشبرد اهداف تجاری تان انجام دهید. در بسیاری از زمینه های خدمات گردشگری، بدون طراحی یک سایت حرفه ای، نمی توانید کاری پیش ببرید.
دیگر کمتر کسی پیدا می شود که برای انتخاب مقصد سفر یا محل اقامت، بروشورهای چندین صفحه ای معرفی جاذبه های گردشگری را ورق بزند! این جا است که زمینه فعالیت تان هر بخشی از دنیای گردشگری که باشد، اهمیت طراحی سایت گردشگری خود را نشان می دهد. حتی به تازگی در حوزه طراحی سایت گردشگری، شرکت هایی رشد کرده اند که امکان برگزاری تورهای مجازی را در اختیار دارند؛ جالب تر آن که افراد زیادی از این تورهای مجازی استقبال کرده اند.
تور مجازی یعنی در طراحی سایت گردشگری مربوطه، امکانی فراهم شده است که کاربر می تواند با استفاده از واقعیت افزوده، از مقصد مورد نظرش بازدید کند. شاید این ایده در لحظه اول، برایتان چندان خوب به نظر نرسد. اما تنها کافی است به این فکر کنید که در طراحی سایت گردشگری تان فضایی را هم به ارائه چنین خدماتی اختصاص بدهید که با کمترین هزینه اولیه و بدون نیاز به هیچ هزینه ای، برایتان سودآوری دارد!
کسب درآمد از سایت گردشگری
محیط گردشگری همیشه سرشار از انرژی و پویایی است و از کوچک ترین ایده ها می توان به درآمد خوبی رسید! احتمالا متوجه شده اید که طراحی سایت گردشگری برای شما تنها یک سایت نبوده و مهم ترین فضای کاری شما را تشکیل می دهد.
گردشگری جزو اولین فعالیت هایی بود که به سرعت بازار خود را در دنیای فناوری و فعالیت مجازی باز کرد. بر اساس آمار منتشر شده از سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل، 72% از گردشگران برای انتخاب مقصد و روش مسافرت خود، به جستجوهای آنلاین روی می آورند و بر اساس نظرات سایر کاربران درباره سفر خود برنامه ریزی می کنند. در این بین آن دسته از فعالان گردشگری موفق تر هستند که بتوانند کلیه نیازهای مسافران در حیطه کاری خود را پاسخ دهند.
طراحی سایت گردشگری به شما کمک می کند تا علاوه بر داشتن پلتفرمی انعطاف پذیر، حضور اینترنتی خود را اثبات کرده و از آنالیز داده های موجود در طراحی سایت گردشگری خود نیز برای برنامه ریزی های آینده استفاده کنید.
دنیای فناوری به سرعت در حال پیشرفت و تغییر جهان پیرامون ما است و تعلل در طراحی سایت گردشگری تان نمی تواند توجیه اقتصادی داشته باشد. طراحی سایت گردشگری برای شما، پلی است که رو به دنیای مخاطبان همیشه آنلاین قرار گرفته است و می تواند به سادگی صدای شما را به دوستداران سفر برساند.
سایت واکنشگرا چیست؟
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید وب سایتی را بر روی گوشی یا تبلت باز کنید و ببینید که صفحه به هم ریخته است. نوشته ها و عکس ها جا به جا شده و نمی توانید چیزی را که می خواهید پیدا کنید. تمام این مشکلات به این دلیل به وجود آمده اند که سایت مورد نظرتان واکنشگرا یا ریسپانسیو نیست.
طراحی ریسپانسیو سایت گردشگری
طراحی سایت گردشگری به صورت واکنشگرا راهی برای طراحی سایت گردشگری به گونه ای است که به سایز صفحه نمایشگر کاربر واکنش نشان دهد. به عبارت دیگر سایت واکنشگرا، سایتی است که بر اساس سایز صفحه نمایش بتواند طراحی خود را تغییر داده تا محتوای آن در هر صفحه نمایشی به درستی نمایش داده شود. چه این سایت بر روی یک مانیتور با اندازه بسیار بزرگ باز شود یا از یک لپ تاپ، تبلت یا حتی یک گوشی کوچک استفاده کنید.
امروزه بیشتر افراد به استفاده از دستگاه هایی با صفحات نمایش کوچک تر روی آورده اند و به این ترتیب میزان استفاده کاربران از گوشی های هوشمند و تبلت افزایش یافته است. از سوی دیگر، اهمیت تجربه کاربری و سادگی استفاده از خدمات طراحی سایت گردشگری هم دلیل دیگری بوده است برای این که از سال 2013، طراحی سایت گردشگری به صورت واکنشگرا به یکی از مباحث داغ و پرطرفدار در طراحی وب سایت تبدیل شود. از همین رو، امروزه یکی از مهم ترین ویژگی های یک طراحی سایت گردشگری حرفه ای، واکنشگرا بودن آن است.
امکانات و ویژگی های وب سایت گردشگری
چرا طراحی سایت گردشگری توسط دوسنت؟!
سیستم قدرتمند وردپرس
سه ماه
10 الی 30 روز
سئوی سایت گردشگری
نکته مهم این است که کار شما تنها با طراحی سایت گردشگری به پایان نمی رسد. باید طراحی وب سایت خود را با برنامه هایی منظم برای بهینه سازی یا سئو سایت و تولید محتوا جلو ببرید تا بتوانید از نهایت قدرت سایت خود استفاده کنید. تنها با یک جستجوی ساده در فضای آنلاین متوجه خواهید شد که چقدر رقابت در دنیای گردشگری بالا است. 90 درصد افراد بین 5 گزینه اول نتایج گوگل انتخاب خود را انجام می دهند و کمتر پیش می آید که کسی حتی به صفحه دوم نتایج سربزند! این واقعیت، اهمیت جدی گرفتن خدماتی مانند سئو و تولید محتوا را روشن تر می کند.
برای این که دیده شوید، نیاز دارید تا رتبه سایت خود را در گوگل افزایش بدهید. یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی سایت گردشگری ، ایجاد وبلاگ است. وبلاگ فضای خوبی را در اختیارتان قرار می دهد تا فارغ از محدودیت های قالب طراحی سایت گردشگری تان، به تامین محتوای مورد نیازتان بپردازید و مانور اصلی را برای بهبود سایت، بر روی وبلاگ خود پیاده کنید. طراحی سایت گردشگری شما هرچقدر هم که انعطاف پذیر و متنوع صورت گرفته باشد، به صورت روزانه محتوای جدیدی را در خود جای دهد. این جا است که وبلاگ به کمک می آید و هم ترافیک سایت شما را افزایش می دهد و هم در سئو سایت کمک تان می کند.
نکته مهم دیگر این که حتما در طراحی سایت گردشگری خود، قسمتی را برای ثبت نظرات کاربران در نظر بگیرید. افراد به توصیه های افراد دیگر بیشتر اعتماد می کنند تا محتوای داخل یک سایت؛ پس اگر مردم نظراتشان را درباره مناطقی که دیده اند و سفرهایی که داشته اند، در سایت شما قرار دهند، در واقع یعنی برای شما به رایگان تبلیغات انجام داده اند.
ما در دوسایت، با مطالعه بر روی سایت های گردشگری مختلف و بررسی دقیق سایت های گردشگری، به این نتیجه رسیده ایم که با استراتژی محتوای مناسب، در کنار طراحی گرافیکی جذاب و تجربه کاربری خوب، می توان طراحی سایت گردشگری را به صورت بی رقیب به انجام رساند. اگر هنوز درباره خدماتی که می توانید یا تمایل دارید که ارائه دهید، مطمئن نیستید، پیشنهاد ما این است که پیش از صرف هزینه طراحی سایت، از مشاوران طراحی وب سایت مشورت بگیرید.