09301921680
طراحی سایت از ایده پردازی تا بازاریابی اینترنتی | نمونه کارها | قیمت طراحی سایت

10 قانون بازاریابی شبکه های اجتماعی

اهرم قدرت بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی می تواند کمک به بالا بردن تعداد مخاطبان و مشتری محور شدن کسب و کار در طی یک مدت زمان کوتاه شود.

اهرم قدرت بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی می تواند کمک به بالا بردن تعداد مخاطبان و مشتری محور شدن کسب و کار و همچنین قیمت طراحی سایت در طی یک مدت زمان کوتاه شود. اما شروع بدون هیچ تجربه قبلی یا بینش صحیح می تواند، بسیار چالش برانگیز باشد. درک اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی حیاتی است، از به حداکثر رساندن کیفیت تا افزایش ورودی های آنلاین. با رعایت این 10 قانون به ایجاد یک پایه که درخور و مناسب مشتریان خود و نام تجاری شما باشد، بپردازید.

قانون اول: گوش دادن فعال

موفقیت با رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا نیاز به گوش دادن بیشتر و صحبت کردن کمتر دارد. محتوای آنلاین جامعه هدف خود را مورد مطالعه قرار دهید و به بحث های گروهی آنها بپیوندید تا دریابید چه چیزهایی برای آنها اهمیت فراوانی دارد. تنها پس از آن می توانید، محتوای مناسب را ایجاد کنید و جرقه مکالماتی را به وجود آورید که ارزش افزوده ایجاد خواهند کرد و نه ناهماهنگی.

قانون دوم: تمرکز

بهتر است به جای ترکیبی از همه موارد، به سمت متخصص شدن حرکت کنید. استراتژی متمرکز رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا تاکید بر ساخت یک برند قوی دارد که احتمال بیشتری از موفقیت را به نسبت یک استراتژی گسترده که تلاش بر پاسخگویی به تمام نیازهای افراد دارد، خواهد داشت.

قانون سوم: کیفیت

کیفیت بر کمیت پیشی میگیرد. بهتر است که 1000 مشترک آنلاین داشته باشید، که مطالب را می خوانند، به اشتراک می گذارند و در مورد آنها بحث می کنند، تا 10،000 مخاطب که پس از یک اتصال با شما ناپدید می شوند.

قانون چهارم: صبر

موفقیت در رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا در یک شب اتفاق نمی افتد. در حالی که ممکن است، شانس های زیادی هم ایجاد شوند، اما به طور کلی احتمال دستیابی به نتایج در زمان کوتاه وجود ندارد و شما نیاز به صرف زمان لازم دارد.

قانون پنجم: ترکیب

اگر شما محتوای با کیفیت و شگفت انگیز منتشر کنید و به مخاطبان آنلاین مناسب دسترسی پیدا کنید، آنها مطالب شما را با مخاطبان خود در توییتر، فیس بوک، لیندکدین و وبلاگ­ها به اشتراک میگذارند. این اشتراک گذاری و بحث در مورد مطالب شما، نقاط ورود جدیدی در موتورهای جستجو مانند گوگل باز خواهد کرد. که در جستجو کلید واژه­ ها تاثیر دارد. آن نقاط ورودی می تواند به صدها یا هزاران راه با پتانسیل فراوان برای پیدا کردن سریعتر شما به صورت آنلاین شود.

قانون ششم: تاثیرگذاری

برای پیدا کردن مخاطبان آنلاین تاثیرگذار در بازار خود، که ممکن است به کالاها و یا خدمات شما علاقمند باشند، وقت مناسبی صرف کنید. با آنها ارتباط بگیرید و برای ایجاد روابط محکم و جدی با آنها تلاش کنید. اگر شما در رادار ارتباطات آنها به عنوان یک منبع جالب و معتبر از اطلاعات مفید دیده شوید، ممکن است مطالب شما را با فالورهای خود به اشتراک بگذارند و این می تواند کسب و کار شما را به مخاطبان جدید زیادی معرفی کند.

قانون هفتم: ارزش

اگر شما تمام وقت خود را به طور مستقیم در شبکه های اجتماعی برای ترویج محصولات و خدمات خود قرار دهید، مردم به شما گوش نخواهند داد. شما باید به گفتگوی خود ارزش اضافه کنید. تمرکز کمتری بر روی مکالمات داشته باشید و بیشتر درصدد ایجاد مطالب شگفت انگیز و توسعه روابط با مخاطبان آنلاین تاثیرگذار باشید. در زمان مناسب، این دسته از مردم به صورت یک کاتالیزور قدرتمند بازاریابی دهان به دهان را برای کسب و کار شما انجام می دهند.

قانون هشتم: تشکر و قدردانی

شما نباید فردی را که در جستجوها شما را یافته است، نادیده بگیرید. روابط یکی از مهم ترین بخش های موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی است. بنابراین همیشه از هر فردی که به شما دست می یابد، تشکر کنید.

قانون نهم: دسترسی

مطالب خود را منتشر نکنید و سپس ناپدید شوید. در دسترس مخاطبان خود باشید. این بدان معناست، که شما باید به طور مداوم تولید و انتشار محتوا کنید و در گفتگوها شرکت کنید. مخاطبان آنلاین به دنبال ثبات هستند و اگر شما به طور ناگهانی ناپدید شوید جایگزین دیگری به جای شما خواهند داشت.

 قانون دهم: عمل متقابل

شما نمی توانید از دیگران انتظار اشتراک گزاری مطالب خود را داشته باشید، در حالی که خود برای آنها چنین کاری نمی کنید. بنابراین بخشی از زمان شما در شبکه های اجتماعی باید صرف اشتراک گذاری و صحبت کردن در مورد محتوای منتشر شده ی دیگران باشد.

9 بهمن 1395

دیدگاه های این مقاله

12 − 7 =