09301921680
طراحی سایت از ایده پردازی تا بازاریابی اینترنتی | نمونه کارها | قیمت طراحی سایت

2 نکته در طراحی سایت فروشگاهی

اگر شما یک دنیای دیجیتال بیزنسی و با اهداف اقتصادی دارید اهمیت این موضوع بیشتر است و حتما نیاز به یک وب سایت فروشگاهی مناسب دارید.

اگرچه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در دنیای دیجیتال ممکن است ساده به نظر برسد؛ اما در حقیقت نیازمند اندیشه و تفکر زیادی است. براساس تحقیقات صورت گرفته کمتر از دو دهم ثانیه طول میکشد تا وب سایت فروشگاهی شما بر بروی مخاطبین آنلاین تاثیر بگذارد.

اگر شما یک دنیای دیجیتال بیزنسی و با اهداف اقتصادی دارید اهمیت این موضوع بیشتر است و حتما نیاز به یک وب سایت فروشگاهی مناسب دارید.

با ما همراه باشید تا نحوه نوشتن یک وب سایت فروشگاهی خوب و تاثیرگذار را با اهداف اقتصادی به شما آموزش دهیم تا درکسری از ثانیه، نظر مخاطبین را جلب کرده و آنها را متقاعد کنید!

مرحله اول: اسم وب سایت فروشگاهی

براساس تحقیقات صورت گرفته توسط هِرمن اولین قدم در انتخاب یک وب سایت فروشگاهی مناسب، انتخاب اسم حقیقی و واقعی برای وب سایت فروشگاهی شما است. بسیاری از افراد در دنیای دیجیتال برای پیدا کردن شما و یا شرکتتان، اسامی حقیقی را جستجو میکنند و شما باید مطمئن باشید که با خواندن وب سایت فروشگاهی به تقلبی بودن وب سایت فروشگاهی شک نکنند.

شاید این موضوع خیلی واضح به نظر برسد اما علت مهم تری دارد. وب سایت فروشگاهی شما تنها راه برای پیدا کردن و اعتماد کردن به شماست. همچنین موضوع مهم بعدی این است که اسم شما در وب سایت فروشگاهی، باید با نام شرکت شما مطابقت داشته باشد.

توجه کنید که این نکته به این معنی نیست که شما نمیتوانید حتی یک ذره هم به اسم خود سر و سامان بدهید. آیا شما یک تخصص یا صنعت خاص دارید؟ آیا شما یک پیشنهاد خدماتی ویژه دارید؟ آیا شما از  موضوع خاصی سر رشته دارید؟ پس شما میتونید این موارد رو به خوبی توی وب سایت فروشگاهی دنیای دیجیتالتون جا بدید!

بیاید باهم یک نگاهی به طراحی وب سایت فروشگاهی ebay بیندازیم همانطور که میبینید به خوبی حرفه­ی او در وب سایت فروشگاهی اش نمایان است. اضافه کردن مهارت های شما نه تنها شما را از دیگران جدا میکند بلکه باعث میشود که کاربران بتوانند با حرفه ی شما، شما را در دنیای دیجیتال پیدا کنند.

مرحله دوم: مهارت های شما در طراحی وب سایت فروشگاهی

یک وب سایت فروشگاهی مناسب در دنیای دیجیتال باید بیزنس و آنچه که میخواهید انجام دهید را به خوبی شرح دهد. بنابراین اگر شما میخواهید مهارت های خاص، سرگرمی و یا  علاقه ی خود را نشان دهید؛ باید همه ی این ها را به خوبی در وب سایت فروشگاهی خود جای دهید.

درباره اینکه چه ویژگی شما میتواند شما را از رقیبانتان جدا کند، به خوبی فکر کنید. آیا شما مهارت و یا تجربه ی خاصی دارید که بتواند دنبال کنندگان شما را جذب کند؟ این موضوع نه تنها به بازدیدکنندگان وب سایت فروشگاهی شما کمک می کند، بلکه مشخص می کند که چرا آن ها شما را دنبال میکنند.

 مگ بیرم که نویسنده وب و فردی موثر در رسانه های اجتماعی است یک مثال بارز در این زمینه است. در وب سایت فروشگاهی او شما میتوانید موارد مورد علاقه و سرگرمی هایش را در کنار حرفه ی مربوط به او ببینید.

5 مرداد 1396

دیدگاه های این مقاله

9 − یک =