09301921680
طراحی سایت از ایده پردازی تا بازاریابی اینترنتی | نمونه کارها | قیمت طراحی سایت

رازهای ترافیک پایین وب سایت شما

این سوالی است که برای بسیاری از صاحبان وب سایت های تجاری هر روزه پیش می آید.

آیا شما نیز با این سوال در جریان کسب و کار آنلاین خود مواجه شده اید که “چرا ترافیک و بازدید وب سایت ما پایین است؟” این سوالی است که برای بسیاری از صاحبان وب سایت های تجاری هر روزه پیش می آید. شما ملزم به پرداخت مقدار زیادی پول، وقت و منابع برای در دسترس قرار دادن کسب و کار آنلاین خود در دسترس تمامی کسانی که علاقه مند به محصولات و خدمات شما هستند خواهید بود اما بسیاری پس از انجام این مراحل بازهم تغییرات خاصی را در وب سایت خود نمیبینند، دلیل آن چیست؟

در حال حاضر اینترنت اشباع از استارتاپ ها و کسب و کارهای گوناگون است. فارغ از آنچه که انجام می دهید، بسیاری از این کمپانی ها و کسب و کارها با تجارت شما به رقابت می پردازند. بنابراین شما می بایست وب سایت خود را به عنوان یک فروشگاهی که در دسترس همگان است در نظر بگیرید.

شما یک مغازه یا فروشگاه را تنها با باز کردن درها و نشستن پشت میز و انتظار برای رسیدن مشتری بدون انجام هیچگونه تبلیغات و ارائه هدیا و یا ایونت های خاص مدیریت نخواهید کرد. برعکس، هنگامی که شما شروع به بازاریابی آنلاین می کنید، نیاز به تبلیغات گوناگون و تلاش برای شناساندن برند و کسب و کار خود به افرادی که در اطراف شما قرار دارند خواهید داشت. به بیان دیگر شما می بایست با انجام تکنیک های بازاریابی خاص مشتریان خود را جذب کنید. فارغ از کیفیت محصولات و خدماتتان و یا قیمت این محصولات و خدمات، شما ملزم به معرفی خود به عنوان یک برند و فروشگاه تازه تاسیس به مشتریان داشته تا پس از آن سایر ویژگی های خود را در معرض نمایش بگذارید. این کار می تواند با طراحی پوستر های تبلیغاتی انجام شود.

تمام آنچه که باید در ابتدا انجام دهید، طراحی وب سایت است؛ وب سایتی که نه تنها خوب کار کند بلکه برای موتورهای جستجوی گوگل، بینگ و سایرین نیز بهینه سازی شده باشد. به غیر از این، قوانین و تنظیمات بسیاری وجود دارد که یک وب سایت نیازمند آنها بوده تا رنکینگ بهتری را در موتورهای جستجو دریافت کند.

داده های طبقه بندی شده

داده های طبقه بندی شده می بایست در سایت وجود داشته تا به موتورهای جستجو و سایر سرویس های رباتی اجازه دهد تا آنها را جستجو کرده و بیابند و اطلاعاتی را در مورد محصولات، خدمات و سرویس هایشان پیدا کنند. محصولات، خدمات، مرورها، مقالات، ایونت ها و سایر اطلاعات نیازمند اطلاعات ساختاربندی شده مناسبی هستند که به صورت کدبندی شده، بخش های مختلف سایت شما را مشخص کرده و هدف آن را توجیه کند. بنابراین می بایست با افزایش قیمت طراحی سایت خود، از صحت کدنویسی برای این بخش ها مطمئن شوید .

کدنویسی

کدها می بایست به صورت مناسبی انجام شده تا موتورهای جستجو بتوانند از این طریق اطلاعات را سریع و آسان جمع آوری کنند. سایت نیازمند داشتن یک سرور سریع است تا پاسخی که به موتورهای جستجو ارائه می دهد کاملا مساعد و طبقه بندی شده باشد.

تصاویر و عکسها

تصاویر وب سایت ها میبایست بهینه سازی شده و با اطلاعات صحیح و در فرمت مناسب ارائه شود. عکس اصلی تصویر و یا عکس هر صفحه می بایست در هدر سایت در دسترس باشد بنابراین هنگامی که موتورهای جستجوی شبکه های اجتماعی سعی در دریافت اطلاعات وب سایت ها دارند، بهترین راه برای انجام این کار به آنها ارائه خواهد شد.

بعد از انجام تمامی این کارها و هنگامی که ساختار وب سایت زیبا و عملکردی شد، قابل آزمایش خواهد بود. در این مرحله موضوع وارد کردن محتوا است که بتواند مشتریان را به سمت شما فرابخواند.

28 تیر 1400

دیدگاه های این مقاله

سه × 5 =