09301921680
طراحی سایت از ایده پردازی تا بازاریابی اینترنتی | نمونه کارها | قیمت طراحی سایت

باید ها و نباید های طراحی وب سایت فروشگاهی

برای اینکه شما در دنیای تجارت الکترونیک یک وب سایت فروشگاهی خوب و مناسب داشته باشید؛ می باید به یکسری از باید ها و نباید ها توجه ویژه ای داشته باشید.

برای اینکه شما در دنیای تجارت الکترونیک یک وب سایت فروشگاهی خوب و مناسب داشته باشید؛ می باید به یکسری از باید ها و نباید ها توجه ویژه ای داشته باشید. به طور کلی یک فروشگاه آنلاین در نگاه اول مخاطب باید خیلی زیبا به نظر برسد و همه چیز را به صورت متعادل و به بهترین شکل ممکن نشان داده باشد. همچنین باید فروشگاه آنلاین شما خیلی ساده و در عین حال کاربرپسند باشد، باید از شلوغی ها و ایجاد محصولات زیاد در صفحه اول خودداری نمایید. همچنین باید رنگ ها را با توجه به هدف نهایی خود انتخاب نمایید. همه این موارد می تواند به عنوان یک عامل موثر در قیمت طراحی سایت فروشگاهی نمود پیدا کند.

همواره در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی یک سری از نکات بسیار ریز وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید آمار بازدید وب سایت فروشگاهی خود را بالا ببرید. مثلا باید به این موضوع فکر کنید که بیشتر کاربران امروزه با گوشی خود در فضای مجازی مشغول هستند و اگر وب سایت فروشگاهی متناسب با گوشی های هوشمند امروزی طراحی نشود، بیش از نیمی از مشتریان خود را از دست داده اید. کاربران زمانی که با لینک تبلیغات فروشگاهی مواجه می شوند، ناخودآگاه به سراغ این وب سایت ها رفته و به محتوای آن نگاهی می اندازند. به همین دلیل هم در بازاریابی و هم در سایر موارد باید به فکر این موضوع باشیم. چرا که داشتن یک وب سایت فروشگاهی با آمار بازدید بالا می توانید علاوه بر افزایش خرید، روحیه شما را در مدیریت فروشگاه بالاتر ببرد. به طور کلی باید شما جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا را به کار گیرید تا یک وب سایت فروشگاهی بهینه و دست اول داشته باشید.

یک اصل مهم در بازاریابی آنلاین و فروش اینترنتی دانش و شناخت علایق و سلایق مشتری است. با شناخت مشتری شما یک فاکتور اصلی را در نظر گرفته اید. این موضوع را می توان با ایجاد مطالب و محصولات مورد علاقه ی خود ایجاد کنید. برای این کار شما می توانید یک فضا برای مشتریان در صفحات وب سایت ایجاد نمایید و از آن ها بخواهید که برای شما نقد و پیشنهاد بگذراند. شما با دانش کافی داز احتیاجات خریداران می توانید محصولات خود را بلافاصله به فروش برسانید.

یکی از فاکتورهای مهم دیگر در طراحی وب سایت فروشگاهی امکان مانور کاربر در میان محصولات مختلف است. این امکان کاربران را قانع می کند که علاوه بر محصول مورد نظر خود سایر محصولات را ببینند و به فکر خرید های بعدی نیز باشد. پس در چینش محصولات و منو های مختلف بیشترین دقت را به خرج دهید. همچنین باید مطالب بهینه شده را به صورت منظم در وب سایت فروشگاهی خود قرار دهید با این کار مشتری می تواند مسائل مربوط به خود را خوانده و جذب گردد. همچنین سعی کنید تا در صورت امکان سر صفحه ها را هرزگاهی به شکل مناسبی تغییر داده و از عناوین مناسب برای آن استفاده نمایید.

25 مرداد 1396

دیدگاه های این مقاله

هفت − چهار =