09301921680
طراحی سایت از ایده پردازی تا بازاریابی اینترنتی | نمونه کارها | قیمت طراحی سایت

تبلیغات چاپی رسانه ای چیست؟

تبلیغات چاپی یک شکل از تبلیغات است که به صورت فیزیکی از رسانه های چاپی مانند روزنامه و مجله ها به منظور معرفی به مشتریان و دستیابی به آن ها انجام می شود.
اندازه استاندارد پوستر

تبلیغات چاپی رسانه ای یک شکل از تبلیغات است که به صورت فیزیکی از رسانه های چاپی مانند روزنامه و مجله ها به منظور معرفی به مشتریان و دستیابی به آن ها انجام می شود. افرادی که در حوزه تبلیغات فعالیت می کنند، همچنین از تبلیغات بنری، تبلیغات موبایلی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای تبلیغات و افزایش محبوبیت برند خود استفاده می کنند. افزایش روش های تبلیغات دیجیتالی باعث کاهش هزینه های تبلیغات به صورت سنتی انجام می گردید، شده است. از این رو درآمد تبلیغات برای رسانه های چاپی کاهش چشم گیری داشته است.

اما خب باید درنظر گرفت که هر چقدر هم دنیا به سمت دیجیتال شدن پیش برود، رسانه های چاپی هیچگاه جایگاه خود را از دست نخواهند داد. هنوز در دنیا خیلی از افراد هستند که خواندن یک صفحه روزنامه را به گذراندن ساعت ها پشت کامپیوتر ترجیح می دهند. هر چند که امروزه دیگر این رسانه های چاپی جایگاه گذشته خود را ندارند.

انواع رسانه های چاپی شامل روزنامه، مجله، بنر، طراحی پوستر ، بیلبورد و غیره است. معایب اصلی آن ها این است که نمی توان بازخورد دقیقی از تبلیغ در این رسانه ها بدست آورد مگر اینکه در یک محیط کوچک و بسته انجام شود در غیر اینصورت از محالات است. دیگر عیب آن، هزینه بالای آن برای پوشش مخاطبان اصلی می باشند. ولی مزیت اصلی که دارد، در معرض دید بیشتر افراد جامعه قرار خواهد گرفت و یک ابزار کمکی برای برندینگ میباشد.

برای مثال تبلیغات در پوسترها و بیلبوردها برای افرادی که در حال حرکت استفاده می شود. بیشتر بیلورد ها و پوسترها در کنار خیابان و پیاده رو ها نصب می شود و از این رو هرکسی که از آن ناحیه عبور می کند، تبلیغ شما را مشاهده خواهد کرد و این می تواند باعث تثبیت ذهنی بیشتر در کاربران نسبت به تبلیغات اینترنتی شود.

28 اسفند 1395

دیدگاه های این مقاله

1 × پنج =